Płatności
Akceptujemy poniższe formy płatności
- gotówka przy odbiorze (wymagana przedpłata w wysokości 10% wartości zamówienia)
- przelewem na konto
- kartą płatniczą
- w systemie ratalnym
Reklamacje i Gwarancja
Pawertmeble.pl udziela na wszystkie produkty ze swojej oferty 24 miesiące gwarancji.
Obsługa gwarancyjna realizowana jest przez autoryzowane serwisy producenckie
Co zrobić jeśli otrzymaliśmy uszkodzoną przesyłkę ?
Jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu, należy sporządzić protokół reklamacyjny, w miejscu zdarzenia, w obecności kierowcy/dostawcy na oryginalnym druku firmy spedycyjnej (Druk posiada kierowca firmy spedycyjnej).
UWAGA !!! W przypadku przyjęcia (pokwitowania) uszkodzonego towaru reklamacje z tego powodu nie będą uwzględniane przez nasza firmę.
Jest to równoznaczne z przyjęciem i zaakceptowaniem towaru wadliwego / uszkodzonego.
Kierowca/dostawca w tym przypadku zobowiazany jest do wystawienia stosownych dokumentów które stanowia podstawe do reklamacji.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą nr 2011/83/UE z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach konsumenta klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- b) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
- c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- d) inne przypadki szczegółowo określone w art. 38 ustawie o Prawach Konsumenta.